ربات تبلیغاتی اینستاگرام فالوجت

ربات افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

ربات تبلیغاتی اینستاگرام فالوجت

ربات افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

چگونه از رسانه های اجتماعی برای بهبود پیج رنک استفاده کنیم؟

ساناز اصفهانی | شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ق.ظ

رتبه بندی صفحه در گوگل (PR)، یکی از ارزش های عددی (بین 0 تا 10) است که اهمیت صفحه خاصی را در وب سایت مشخصی نشان می دهد. در واقع باید پیج رنک (PR) را یکی از اصلی ترین فاکتورها برای دانستن و آگاهی از رتبه صفحات وب سایت در شبکه گوگل دانست. با فالوجت ربات افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

روش های زیادی برای  استفاده از رسانه های اجتماعی  در استراتژی های پیج رنک وجود دارد. چه بخواهید ، چه نخواهید نوشتن در مطبوعات مورد تمرکز شما نیست. هدف  pr  این است که  شرکت شما تا جایی که امکان دارد پوشش خبری مثبتی داشته باشد .

افزایش فالوور در اینستاگرام

با وجود رسانه های اجتماعی که همیشه بین مشتریان حضور دارند ، این رسانه ها بخش اصلی ارایه خدمات یا محصول  را به خود اختصاص داده اند. در بسیاری از روش ها ، رسانه، تنها از شبکه های خبری و روزنامه ها به وبلاگ ها ، پادکستر ها ، تاثیرگذاران  بر رسانه های اجتماعی و افراد مشهور بسط یافته است و  راه دیگری برای ارتقا یک محصول نداشته ایم.

در Q3 2016 Sprout Social Index  در یافتیم که 57.8% از مشتریان  به خرید محصول از برندی که در رسانه های اجتماعی فالوو می کنند، علاقه نشان می دهند.

با وجود این اطلاعات، می دانیم که مصرف کنندگان به آنچه پست می گذارید ، توجه خاصی نشان می دهند. و اگر بتوانید توجه آنها را به خود جلب کنید ، شانس بیشتری در گسترش خدماتتان خواهید داشت.

البته ، تبلیغات بیش از حد هم از جذابیت برند شما خواهد کاست. Sprout Index خاطر نشان کرد که 46% از مصرف کنندگان برندهایی که پیام های تبلیغاتی  زیادی داشته باشند را ترک خواهند کرد  و انفالو می کنند.

با توجه به همه مواردی که گفته شد،  در اینجا به 7 راه مبتکرانه برای استفاده از محتویات بازاریابی ، وبلاگ نویسی و رسانه های اجتماعی برای  بهبود پیج رنک  اشاره خواهیم کرد. با فالوجت همراه باشید.

  • یک شرکت کننده یا مهمان وبلاگ باشید

با پیشنهاد پست های مهمان در وبلاگ های مشهور یا رسانه های جمعی  از چند نویسنده معتبر در  قسمت خدمات شرکتتان  استفاده کنید.

مزایای مهمان وبلاگ چندین برابر است:

  • شما می توانید مهارت خود را با مخاطبان بقیه وبلاگ ها به اشتراک بگذارید و امید زیادی وجود دارد که به هدف خود برسید.
  • شما یک لینک پیوندی به سایت خود دریافت می کنید و یه این ترتیب لینکتان معروف می شود.

Britex Fabrics از مهمان وبلاگ ها برای برجسته نشان دادن پروژه هایش ، ایجاد طرح های الهام بخش و اموزش برای مخاطبینش استفاده می کند.

  • از مدیر عامل یا موسس خود بخواهید که در LinkedIn پست بگذارد

اگر کار شما به یک شرکت تبلیغاتی مربوط می شود ، شاید LinkedIn شبکه اجتماعی مورد علاقه تان باشد . از مدیران شرکت بخواهید که در صفحه شرکت یا صفحه اختصاصی خودشان با یک خط اتصال جدید و پیشرفته برای انتشار  در LinkedIn   شروع به نوشتن کنند  و این می تواند پیشنهاد خوبی برای تبلیغات تان  باشد.

همانند مهمان وبلاگ ها ، این به شما برای رسیدن به حلقه هایی از مخاطبان مختلف کمک می کند .  با  وجود داشتن یک رهبر در شرکت برای نوشتن پست ها ، پیام ها می توانند شخصی شوند.

  • از بازاریابی موثر برای کمک به پیج رنک استفاده کنید

یکی از بزرگترین راههای  ابتکاری  برای بهبود  تلاش های  pr  ، همکاری با بازاریابی تاثیر گذاران است. برای بسیاری از شرکت ها یی که تولید کننده محصولات مختلف هستند،  فرستادن رایگان  کالا  و انجام تبادلات  با خلوص نیت و امیدواری ، آسان ترین راه برای حفظ محصولات شما در برابر چشمهای مشتریان است .

Function of Beauty  شرکت  شامپو و نرم کننده ی معروفی است که نمونه هایی  از محصولاتش را به طور رایگان برای وبلاگ های علاقه مند به بازدید این شامپو ها  ارسال می کند.

شما می توانید از بازاریابی موثر برای پست های وبلاگ ها ، رسانه های اجتماعی ، یا تولید هر نوع محتوای دیگری استفاده کنید. معروفترین سناریو ، پرداخت هزینه ایی به افراد مشهور برای پست گذاشتن برای محصولاتتان است، اما اگر نتوانستید یک نام معروف پیدا کنید، می توانید با یافتن کسانی که تاثیر گذاری کمتری دارند از خود خلاقیت نشان بدهید.

Banana Republic Men’s  برای ایجاد تصاویر بهتر برای برند خود با Patrick Janelle هماهنگ شد و هر دو از این کار استفاده بردند.

  • بر روی یک مامور برنامه سرمایه گذاری کنید

نمونه ی پر قدرتی از برنامه بازاریابی موثر ، یک مامور برنامه است که به طور ویژه  می تواند پیج رنک  شما را در هر زمان تضمین کند.  معمولا  شرکت  ماموران  را به خوبی می شناسد و به آنها اعتماد دارد . و از انها خواسته می شود که در تبادلاتی برای پرداخت هزینه ها ، محصولات، پیش نمایش ها یا دیگر پردازش ها درباره شرکت صحبت کنند.

هدف مامور برنامه برند Spotify، دانش اموزان  در فضای ازاد مدرسه بودند که از آنها خواسته شد ، میزبانی یک مهمانی را با فهرست نوارهای صوتی Spotify بر عهده بگیرند . این  یک کار تفریحی است  و باعث تعامل مخاطبین و شرکت می شود. در حقیقت ،  بسیار  جالب است که ، افراد در این باره نوشته اند.

هماهنگی با یک محصول خوب ، ماموران برند معمولا مردمی هستند که حتی در غیابتان،  اشتیاق زیادی برای فروش محصولات شما از خود نشان می دهند. برای مثال،برای کارهایی که قادر به انجامشان نیستید می توانید  از مامور برند استفاده کنید.

  • با روزنامه نگاران در ارتباط باشید

هنگامی که  به دنبال پوشش جدید یا بیشتری برای محصولاتتان هستید، فکر  بیشتر مردم  سریعا به سمت  ارتباط با روزنامه نگاران می  رود. در حالی که این می تواند راه بسیار خوبی باشد، اما خوب است به این مساله هم توجه داشته باشید که روزنامه نگاران هم از مردم هستند. این بدین معناست که قواعد تعاملات رسانه های اجتماعی اینجا هم کاربرد دارند.

در حالیکه مثال بالا ، مربوط به روزنامه نگاران نیست ،  اما  نشان دهنده  پاسخگویی یک شرکت  با جواب های از قبل اماده شده است.

به جای پاسخ های سرد یک روزنامه نگار در تویتر ، تلاش کنید بفهمید، مخاطبانتان به چه مواردی علاقه مند هستند.،  نسبت به موضوعات  و مکان هایی  که در آن پست گذاشته اند توجه نشان دهید.  پیش از آنکه محصول جدیدی تولید کنید ، سعی  در ایجاد روابط خوب با مشتریان داشته باشید.

اینجا راههایی برای اعتماد سازی ارایه می شود:

  • مقاله های ایشان را در توییتر به اشتراک گذاشته و نام کار بریشان را هم در مقاله ها ذکرکنید.
  • یاری رسان باشید. هنگامی که از شما در باره منبعی سوال می کنند به جای اینکه عقاید خودتان را به جای منبع معرفی کنید ، ایده هایی جدید به آنها ارایه دهید.
  • با آنها گفتگو کنید ولی از گفتگو های تبلیغاتی بر حذر باشید.
  • رسانه های اجتماعی و استراتژی رسانه های مطبوعاتی  خود را با هم یکی کنید

هنگامی که در یک رسانه مطبوعاتی مطلب می گذارید ، آیا اطمینان حاصل کرده اید که ، این نوشته در رسانه های اجتماعی هم مورد توجه قرار خواهد گرفت یا نه؟ اگر در وب سایت خود پستی منتشر کرده اید ، مطمین شوید که بازدید کنندگان می توانند به آسانی آن را به اشترا ک بگذارند.

علاوه بر گزینه های دوستانه اشتراک گذاری ، باید مطمئن شوید که در همه شبکه ها پست هایتان نشان داده می شوند. برای مثال ، می توانید یک پست کوتاه در وبلاگ خود که لینک آن منتشر شده است بنویسید، اما مطمین شوید که  با توجه به کوتاهی جملات  در توییتر این شبکه  هم توانایی اشتراک گذاری ان را داشته باشد. اگر به این شیوه عمل می کنید، تصاویر خود را برای شبکه های  انتخاب شده ، بهینه سازی کنید .

 با اضافه کردن پست های رسانه های اجتماعی ، رسانه های مطبوعاتی خود را گسترش دهید. گرافیک هایی مثل جدول ها  و اینفوگرافیک هایی که می توانند به اشتراک گذاری پست ها کمک بسیاری بکنند. برای برخی از شرکت ها رسانه های اجتماعی تنها راه معرفی محصولا ت به حساب می اید.

  • برنامه ریزی مدیریت بحران در مکان

یکی از سرنوشت ساز ترین قسمت های پیج رنک مدیریت حسن شهرت ، به خصوص  به هنگام بحران است. در بدترین قسمت از این سناریو، اتفاقی  باعث شده است که  شرکت شما کمترین نشر را داشته باشد. این وظیفه شماست که این بحران را از طریق مطبوعات اداری  و رسانه های اجتماعی پاسخگو ، مدیریت کنید.

در این بحران به وجود آمده ، بهترین کار برنامه ریزی برای یک برنامه کاری است . شما نباید گرفتار کلمات و کار های بی اساس و بنیان شوید. اما حتی نا کار آمدترین شرکت، می تواند دچار اشتباهات pr  شود.

یکی از نمونه های  بارز این مورد، شرکت United Airlines’ handling  است که به زور مسافران  را از پرواز حذف می کند .

شاید در ابتدا بهترین رویکرد صداقت و معذرت خواهی از شرکت باشد. . در حالیکه pr  شما به بدی United’s نیست ، بهتر است ، برنامه ایی داشته باشید که  به شما در مدیریت بحران کمک کند.

***

پیج رنک می تواند  از طریق روش های بسیاری  موفق عمل کند.

امروزه pr  برای فرستادن یک ایمیل  ساده به روزنامه نگاران  و نشستن در انتظار پاسخ  ایشان نیست. با نوشتن محتواهای گونا گون ، راههای مختلفی برای  صحبت کردن  درباره برندتان  وجود دارد. می توانید مطالب خوبی را از کار کردن با یک شخص موثر  گرفته تا ساخت یک ویدیو در وبلاگ های مهمان ، به انتشار در آورید.

رسانه های اجتماعی می توانند نقش بزرگی در تولید یک محصول  ایفا کنند . بار عایت نکاتی به سادگی می توانید تلاش های خود در حوزه  بهبود پیج رنک را نظارت و پیگیری کنید.  اگربرای ساخت جامعه آنلاین خود زمان صرف می کنید ، با هوادارانی مواجه خواهید شد که چه از آنها بخواهید و چه نه، از صحبت کردن در مورد محصولات یا خدمات شما خوشحال  می شوند .

و هنگامی که شما یک محصول یا خدمات را ارایه می دهید، طرفدارانتان اولین کسانی هستند که این خبر خوب را به اشتراک می گذارند. بهترین چیز این است که پلت فرم هایی بیش از رسانه های اجتماعی بومی داشته باشید.

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور اینستاگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی