ربات تبلیغاتی اینستاگرام فالوجت

ربات افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

ربات تبلیغاتی اینستاگرام فالوجت

ربات افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

۳۴ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۹ ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

ساناز اصفهانی | شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ب.ظ

اینستاگرام توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. امکانات و ابزارهای زیاد این اپلیکیشن موجب شده کاربران ترغیب شوند عکس های خود را در این اپلیکیشن به اشتراک بگذارند. طی این مطلب قصد داریم با هم به بعضی از امکانات این شبکه و نحوه تعامل بهتر با دیگر کاربران بپردازیم. خیلی از افراد می خواهند از ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام آگاه شوند.  اگر شما می خواهید پست هایتان بازدید زیادی داشته باشد و مورد استقبال کاربران قرار گیرد، باید قواعدی را در این فضای مجازی رعایت کنید. درواقع کاربران این شبکه اجتماعی را بهتر بشناسید و از ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده کنید تا بتوانید افزایش فالوور اینستاگرام صفحه خود را به مرور زمان شاهد باشید. در زیر چند نکته و ترفند مهم برای کار با اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام برای شما بیان می کنیم:

 ۹ ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

  1. برای پست گذاری در اینستاگرام و صفحه مجازی خود، ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید. اینکه چه عکس هایی می خواهید به اشتراک بگذارید و هدف تان برای پست گذاری چیست؟ آیا می خواهید زندگی روزمره خود را با دیگران به اشتراک بگذارید یا دلنوشته های خود را بنویسید. آیا پست های شما تصاویری از غذاها و دستپخت شماست یا صرفا هدفی تجاری و بیزینسی و کسب و کار برای پست ها و عکس های خود دارید؟
  2. باید کسانی که هم سلیقه با شما هستند و پست هایشان به پست های شما نزدیک است را فالو کنید؛ این یک ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام می باشد. برای این کار می توانید به قسمت جستجوی اینستاگرام بروید و به صورت تصادفی عکس های بقیه را ببینید. هم چنین می توانید از طریق قسمت تگ ، با کمک هشتگ های مرتبط، صفحات هم موضوع با صفحه خود را پیدا کنید و فالو کنید.
  3. با لایک عکس و پست های افراد ، به آن ها نشان دهید به صفحات آن ها توجه دارید و آن ها را دنبال می کنید. در اینصورت کاربران دیگر از این موضوع مطلع می شوند و باعث می شود به صفحه شما توجه کنند.
  4. هرگز به سراغ فالوور فیک نروید، چرا که خرید فالوور فیک دقیقاً همانند نصب پوستری در گورستان می‌باشد. اما می‌توانید برای معرفی پیج خود از ربات‎های تبلیغاتی اینستاگرام همچون فالوجت استفاده کنید. در این روش از خرید فالوور ایرانی اینستاگرام، بر اساس فیلترهای جستجوی مورد نیاز شما، پیج اینستاگرام شما به کاربران معرفی می‌شود و علاوه بر افزایش فالوور، پس از مدتی شاهد افزایش لایک اینستاگرام خود نیز خواهید بود.
  5. شما می توانید به صفحات کابران دیگر رفته و برای پست های آن ها کامنت و نظر بگذارید. هم چنین اگر می خواهید کسی به پست شما توجه کند یا بتوانید دوستی را از وجود این پست خبردار کنید و بتوانید او را صدا بزنید می توانید از منشن mention استفاده کنید. برای این کار می توانید از قاعده ی @username در کامنت استفاده کنید.
  6. هم چنین می توانید با تگ کردن افراد در بعضی عکس های خود، مرتبط بودن پست خود با شخص مورد نظر را بیان کنید. این برای کاربران جالب است که با اشاره روی این تصاویر این افراد را در اینستاگرام بشناسند.
  7. اینستاگرام امکان دیگری که برای شما قرارداده است، چت خصوصی با کاربران یا همان قسمت Direct می باشد. این قسمت مختص شما و فرد موردنظر بوده و بقیه کاربران امکان مشاهده این قسمت و چت شما را ندارند. چیزی که فعلا رایج است استفاده از Direct برای فرستادن تصاویر برای گروه ها یا فن پیج هاست تا تصاویر شما را در صفحات خودشان به اشتراک بگذارند و مخاطبان زیادی این تصاویر را ببینند.
  8. هشتگ ها نیز می توانند تصاویر را دسته بندی کنند و هر عکس در دسته مرتبط با خودش قرار گیرد. در مورد نحوه استفاده از هشتگ در مقاله مهم ترین نکات هشتگ که باید بدانید به طور کامل توضیح داده شده است.
  9. به این نکته دقت کنید که تعداد زیاد لایک و کامنت در یک مدت زمان و یک روز، باعث می شود اینستاگرام شما را به عنوان اسپمر بشناسد و صفحه شما را بلاک کند. اگر شما در یک ساعت بیشتر از ۳۰۰ لایک و ۵۹ کامنت داشته باشید، تا ۲۴ ساعت  نمی توانید فعالیت کنید. هم چنین فالو یا آنفالو کردن افراد در ۱۵ دقیقه و بیشتر از ۴۵ موجب بلاک شدن  می شود. در اینصورت ممکن است دیگر نتوانید به صفحه خود دسترسی داشته باشید که چندان خوشایند نیست.
  • ساناز اصفهانی

معرفی اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام – افزایش فالوور اینستاگرام

ساناز اصفهانی | شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ب.ظ

همه ما می خواهیم در صفحاتی که در اینستاگرام داریم چه مرتبط با کار و چه صفحات شخصی، خلاقیت داشته و پست هایی بگذاریم که موجب افزایش فالوور در اینستاگرام صفحه ما شود. محتوای تصویری مهم ترین چیزی است که در اینستاگرام اهمیت دارد. پست هایی که دارای تصاویری باشد که جذابیت بیشتری برای مخاطبان دارد. برای این منظور اینستاگرام با ارائه تعدادی از اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام ، سعی در برطرف کردن نقاط ضعف خود دارد. در این مقاله به معرفی ۳ اپلیکیشن جالب و کاربردی اینستاگرام می پردازیم:

اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام کدام است؟

  1. از زمان پیدایش اینستاگرام، افراد علاقه زیادی داشتند که در یک پست بتوانند چند عکس منتشر کنند. اینستاگرام در سال ۲۰۱۵ اپلیکیشنی در اختیار ما قرار داد که علاوه بر این امکان، قابلیت های دیگری نیز دارد. اپلیکیشن Layout  این قابلیت را به شما می دهد که بتوانید با انتخاب عکس های مورد نظر و دلخواه خود البته تا حداکثر ۸ عکس و هم چنین قالب دلخواه، عکس های خود را ترکیب کنید. با اپلیکیشن Layout عکس خود را در تصویر نهایی وارونه کنید و سایز عکس های خود را تغییر دهید. بر خلاف اپلیکیشن هایی که فقط برای اپل یا اندروید قابل اجراست، این اپلیکیشن برای دو نسخه ی  اندروید و آی او اس عرضه شده است.
  1. اپلیکیشن Boomerang برای ساخت ویدئوهای جالب و متفاوت ساخته شده است. این اپلیکیشن که یکی از اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام بوده، بسیار سرگرم کننده و مهیج است. با Boomerang می توانید ویدیویی درست کنید که به طور مداوم تکرار می شود. کار با آن راحت بوده و کافی است کمی خلاقیت داشته باشید. Boomerang روی هردو سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل اجراست.
  1. اپلیکیشن Hyperlapse به شما کمک می‌کند سرعت ویدئوهای خود را افزایش دهید و ویدئویی دیدنی از ویدیوهایی که لرزش زیادی داشته است، بسازید. با این اپلیکیشن می توانید ویدیو های طولانی را روی دور تند گذاشته و به ویدیویی یک دقیقه ای تبدیل کنید. سپس این ویدیو را در صفحه خود به اشتراک بگذارید. با کمک اپلیکیشن Hyperlapse می توانید سرعت ویدئو را از ۲X تا ۱۲X برابر کنید. تنها نقطه ضعفی که این اپلیکیشن دارد این است که تنها روی تبلت‌ها و گوشی‌های اپل اجرا می شود و فعلا نسخه اندروید ندارد.

با توجه به رشد گسترده‌ای که اینستاگرام دارد و علاقه‌ی افراد به افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام می‌توان حدس زد که در آینده اپلیکیشن‌های رسمی اینستاگرام دیگری نیز تولید شود تا بتواند نقص‌های اینستاگرام را جبران کند.

فالوجت: تبلیغات هوشمند در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

  • ساناز اصفهانی

جذب مشتری و افزایش فروش با بازاریابی ایمیلی

ساناز اصفهانی | شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ب.ظ

همواره یکی از مشکلات اصلی کسب و کار های آنلاین، تعداد مشتریانش و طول عمر آن ها می‌باشد. اگر بخواهیم به چالش‌های اصلی بازاریابی ایمیلی و بازاریابی آنلاین اشاره کنیم، می‌توان به جذب مشتری و حفظ و نگهداری مشتری اشاره کرد. این‌ها می‌تواند انرژی و زمان زیادی از افراد بگیرد. یکی از کارهایی که می توان انجام داد، دریافت اطلاعات از کاربران مورد نظر و مشتریان می باشد و با فرستادن محتوای درست به این افراد، آنها را به خرید محصولات و خدمات شما تحریک کرد. با فالوجت ربات افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

بازاریابی ایمیلی و راهکارهایی که باید بدانید

افرادی که با بازاریابی ایمیلی مشتری شما می شوند، می توانند در آینده جزو مشتریان وفادار شما شوند. به عنوان مثال می توان با جمع آوری ایمیل افراد علاقه مند به کسب و کار شما، ترافیک و فروش سایت را افزایش داد.

 این کمپین ها نیاز دارند عاملی وجود داشته باشد که افراد را به وارد کردن ایمیل خود ترغیب کنند. بنابراین باید دو موضوع را مدنظر قرار دهید. اول اینکه محصولات کسب و کار شما در چه دسته هایی وجود دارد. دوم اینکه کابران با وارد کردن ایمیل خود، چه امتیاز دیگری نیسب به بقیه کاربران دارند.

افزایش فالوور واقعی

با نکته اول شما می توانید افراد علاقه مند به هر دسته را پیدا کنید و در واقع کاربران هدف خود را مشخص کنید. دومین نکته نیز برای این بود که کاربران چرا روی بنر کلیک کنند و چه چیزی را باید بررسی کنند.

سپس کاربران وارد صفحه فرود شده و اطلاعاتی مفید راجع به فروشگاه اینترنتی شما مشاهده می کنند. هم چنین می توانید لینک کانال تلگرام خود را در این صفحه نیز قرار دهید و قسمت اصلی یعنی وارد کردن ایمیل و ثبت نام را نیز داشته باشید.

یکی از  نکات مهمی که باید بدان توجه کرد و مربوط به کمپین های CPC می باشد این است که روزانه باید کمپین خود را تحلیل و بررسی کنید. این مرحله از کار باید با کمک مشاوران کسب و کار شما به بهترین شکل ممکن انجام شود. هم چنین با قرار دادن UTM بر لینک بنر های خود و قرار دادن کد گوگل آنالیتیکس در صفحه فرود یا لندینگ پیج کمپین، وضعیت را بهتر بررسی کنید.

فالوجت: برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

  • ساناز اصفهانی

با جستجو در شبکه های اجتماعی نیازی به موتورهای جستجو نیست

ساناز اصفهانی | شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶ ب.ظ

در دنیای امروزه اگر کسب و کاری بخواهد موفق باشد و خود را به بقیه معرفی کند، باید در شبکه های اجتماعی حضور فعالی داشته باشد. در واقع حضور در شبکه های اجتماعی یکی از الزامات هر برندی است. این تجربه برای شما هم ممکن است وجود داشته باشد که بخواهید در مورد محصول یا خدمتی اطلاعاتی کسب کنید. در اینصورت به صفحه اینستاگرام یا فیس بوک برند مربوطه می روید تا اطلاعاتی که می خواهید به دست آورید. بنابراین با حضور در این شبکه ها مخاطبان و سپس فروش خود را افزایش دهید. با وجود این شبکه ها دیگر نیازی به موتورهای جستجو نیست و جستجو در شبکه های اجتماعی به راحتی صورت می گیرد. بیایید با بررسی شبکه اجتماعی توئیتر به نقش و اهمیت این شبکه ها بیشتر توجه کنیم.

جستجو در شبکه های اجتماعی

شبکه اجتماعی توئیتر با امکان هشتگ برای پست های خود باعث شده که کاربران این شبکه محتوای خود را به راحتی دسته‌بندی کنند و از طرفی دیگر به کاربران توئیتر برای جستجو در شبکه های اجتماعی و پیدا کردن محتوا مورد نظر خود کمک کنند.

شما هم این تجربه را داشته اید که برای پیدا کردن برند ساعت یا لباسی به صفحه اینستاگرام خود رفته و در بخش جستجوی اینستاگرام با استفاده از هشتگ محصول و برند مورد نظر خود را پیدا کرده اید و اطلاعاتی که می خواهید به دست آوریده اید. در واقع با فعال شدن نقش برند ها و کسب و کارها در شبکه های اجتماعی، این شبکه های به نوعی نقش موتور های جستجو را برای کاربران پیدا کرده اند.

این ها مسائلی بود که بدون تحقیق و با کمی دقت می توان آن را فهمید. در اینجا مستنداتی در این باره نیز به شما ارائه می کنیم. فیس بوک در سال ۲۰۱۲ بیان کرد که ۱ میلیارد جستجوی روزانه دارد. توئیتر نیز در سال ۲۰۱۰ اعلام کرد روزانه ۱۹ میلیون عبارت یا کلمه در این شبکه اجتماعی جستجو می‌شود.

این ها تنها یکسری از دلایل است که شما را تشویق می کند برند خود را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید و از هشتگ‌ های زیادی استفاده کنید. این شبکه ها امروزه جای تبلیغات تلویزیونی و موتورهای جستجو را گرفته اند. بنابراین از امروز با  استراتژی و یک برنامه منظم و صحیح، وارد شبکه‌های اجتماعی یا همان موتورهای جستجوی امروزی شوید. شاید زمان آن رسیده است که برای فعالیت و بازاریابی در شبکه‌هایی همچون اینستاگرام برنامه ریزی کنید. برای نوع پست های خود، زمان انتشار آنها، نوع عکس ها، افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام برنامه ریزی کنید و از رقبای خود جلو بیفتید.

 

فالوجت: برنامه افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

  • ساناز اصفهانی

۱۰ کلید طلایی برای بازاریابی رستوران با اینستاگرام

ساناز اصفهانی | شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ب.ظ

اینستاگرام امروزه به ابزاری تبدیل شده که عکس در آن حرف اول را می زند. اگر بخواهیم عکس های اینستاگرام را در دسته های مختلف قرار دهیم، عکس هایی که مربوط به عکس غذا و خوراکی است، در آن حرف اول را می زند. غذایی که علاوه بر تزیین زیبا ، عکسی هنرمندانه و حرفه ای از آن گرفته شده باشد، می‌تواند در افزایش لایک اینستاگرام و بازدید پست شما بسیار موثر باشد و افزایش فالوور اینستاگرام شما را به دنبال داشته باشد. بنابراین می توان گفت رستوران ها و فست فودی ها، کسب و کارهایی هستند که می توانند با ایجاد یک صفحه در اینستاگرام و انتشار پست به صورت روزانه بازاریابی رستوران با اینستاگرام را انجام دهد ، غذاها و خدمات خود را به مردم معرفی کنند و فروش خود را افزایش دهند.

ایده های جالب برای بازاریابی رستوران با اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

  1. اکثر مردم علاقه دارند از آشپزخانه و اتفاقاتی که در آن می افتد، روابط بین کارکنان و بیوگرافی آنان و در کل مکان ها و موضوعاتی که نمی توانند به آنها ورود پیدا کنند، سردر بیاورند. این تصاویر را به گونه ای منتشر کنید که گویی دارید یک داستان را روایت می کنید. بنابراین با این کار می توانید طرفداران و فالوور های خود را به پشت صحنه کارتان ببرید.
  2. مخاطبان اینستاگرام علاقه زیادی دارند تا از غذای خود در رستوران عکس بگیرند و آن را در ایستاگرام شخصی خود منتشر کنند. از چنین افرادی بخواهید با استفاده از هشتگی که مد نظر شماست در این پست ها استفاده کنند تا بتوانند در مسابقه شما شرکت کنند و جایزه بگیرند. بنابراین می توانید با یک هشتگ خاص، مسابقه ی عکس برای کسب و کار خود به راه بیاندازید و زیباترین عکس ها را در صفحه خود منتشر کنید و به عکس هایی که لایک بیشتری داشته اند، جایزه دهید.
  3. برای بازاریابی رستوران با اینستاگرام باید پست های صفحه خود را با برنامه ریزی و به صورت مستمر و پیوسته منتشر کنید و سعی کنید از انواع پست ها در یک هفته استفاده کنید. اگر حادثه یا رویداد خاصی اتفاق افتاد، می توانید خارج از برنامه عمل کنید و پستی مرتبط با آن منتشر کنید.
  4. اگر می خواهید آیتم یا غذایی جدید به منوی خود اضافه کنید، قبل از رونمایی غذا یا نوشیدنی جدید خود، شروع به تبلیغ و معرفی این آیتم با جزئیاتی مانند تاریخچه و مواد تشکیل دهنده این غذا یا نوشیدنی بدهید.
  5. پست های خود را با محوریت رستوران و غذای خود فقط منتشر نکنید و سعی کنید نسبت به حوادث و رویدادها واکنش نشان دهید و با مخاطبان خود در این رویدادها مشترک شوید.
  1. می توانید در بعضی از پست های خود، دستور غذا را در کپشن یا عکس بنویسید و از این کار نترسید زیرا برخلاف تصور عامه مردم، این کار باعث کم شدن مشتری های شما نمی شود!
  2. سعی کنید ویژگی هاو خدماتی که رستوران شما به مردم ارائه می دهد و در کمتر جایی دیده شده است رابولد و بزرگ کنید و آن ها را به مخاطبان خود معرفی کنید. این یکی از موضوعاتی اساسی در بازاریابی رستوران با اینستاگرام است که فالوور های شما را جذب می کند برای اینکه از رستوران شما خرید کنند.
  3. شما باید علاوه بر منتشر کردن پست به صورت روزانه، پست های خود را آنالیز کنید. با بیزینسی کردن صفحه خود در اینستاگرام می توانید بفهمید مخاطبان شما در چه روز ها و ساعاتی در طول هفته، به صفحه شما مراجعه می کنند و عکس هایتان را لایک می کنند یا نظر می گذارند؟ پرلایک ترین پست شما در اینستاگرام به ترتیب چه پست هایی بوده است؟ مخاطبان شما را مردان بیشتر تشکیل می دهند یا زنان؟ با آنالیز و تحلیل این موضوعات و استفاده از آنان، می توانید روندی رو به رشد را در صفحه خود شاهد باشید.
  4. از انتقادات و پیشنهادات مشتری ها و فالوورهایتان به گرمی استقبال کنید و با احترام و آرامش، پاسخ کامنت های آنان را بدهید. این مضوع به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه می توانید کیفیت خدمات خود را بهبود دهید و چه تغییراتی را در رستوران خود انجام دهید.
  5. از هشتگ هایی استفاده کنید که در زمینه خوراکی و رستوران طرفدار زیادی داشته باشد زیرا هشتگ می تواند به معرفی صفحه شما به بقیه کمک کند. از جمله هشتگ های معروف می توان به foodie ، nomnom ، yummy ، instafood و بزن ، فیدیلیو و بفرما اشاره کرد. هم چنین از هشتگ هایی که مختص کسب و کار و رستوران شماست، نیز می توانید استفاده کنید.

بنابراین با این ۱۰ نکته کلیدی می توانید بازاریابی رستوران با اینستاگرام را به راحتی انجام داد. این کار موجب می شود مشتریان مخصوص خود را به رستوران خود بکشانید و آن ها را جذب کنید. در این موارد حتی اگر به خرید فالوور واقعی نپرداخته باشید، به صورت خودکار و به مرور زمان افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد.

فالوجت: ربات افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی
  • ساناز اصفهانی

مهم ترین نکات هشتگ که باید بدانید

ساناز اصفهانی | جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۳۸ ب.ظ

در این قست از مجموعه آموزش های اینستاگرام نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام بیان می شود. اگر شما تازه با کار با رسانه های آنلاین آشنا شده اید، بهتر است بدانید هشتگ ها یکی از مهم‌ترین عناصر ارتباطات در دنیای دیجیتال به شمار می‌آیند و شناخت آن‌ها بسیار مهم است.

  • هشتگ برای موقعی است که بخواهید یک بحث را دنبال کرده و یا مجموعه‌ای از محتواها را در یک دسته‌بندی جای دهید.
  • هشتگ امروزه برای تمامی رویدادهای مهم سیاسی، اجتماعی و … و برای تمامی اتفاقات و حوادث سرگرم کننده و ورزشی و … استفاده می‌شود.
  • توجه کنید که فاصله (اسپیس) در هشتگ‌ها استفاده نمی‌شوند. برای هشتگ‌هایی به زبان انگلیسی می‌تواند از حرف بزرگ و در فارسی نیز می توانید از خط فاصله ” _ ” استفاده کنید. مانند #FollowjetRobot یا ربات_فالوجت
  • اعداد در هشتگ‌ها پشتیبانی می‌شوند. کاراکترهای خاص از جمله علائم نقطه گذاری (مثل ویرگول، نقطه، علامت تعجب، علامت سوال، آپاستروف)، ستاره (*)، آمپرسند (&) و … در هشتگ پشتیبانی نمی شوند.

اینستاگرام، یکی از پلتفرم هایی است که از هشتگ پشتیبانی می کند. هشتگ‌ها مکمل عکس‌هایی هستند که شما در این شبکه‌ی اجتماعی برای عکس به اشتراک می‌گذارید. هشتگ‌ها به شما کمک می‌کنند کاربران دیگر را پیدا کنید و یا با استفاده از آن، افراد مختلف را فالوو و به افزایش فالوور اینستاگرام صفحه ی خود کمک کنید. مثلا می‌توانید کلمه‌ی خرید فالوور ایرانی را به صورت #خرید_فالوور_ایرانی در قسمت تگ های اینستاگرام سرچ کنید و پیج های مرتبط با آن را پیدا کنید.

افزایش فالوور در اینستاگرام

نکاتی برای استفاده از هشتگ در توئیتر برای دیجیتال مارکتینگ

شبکه اجتماعی توییتر، زادگاه هشتگ‌های مدرن امروزی است. برای همین استفاده از این هشتگ‌ها در توییتر نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی کامل‌تر است. هشتگ‌ها در توییتر بیشتر برای دسته‌بندی موضوعات خاص و مکالمات مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما هم چنین می توانید در قسمت “Trends” لیستی از هشتگ‌هایی را که بیشتر استفاده شده‌اند، ببینید.

یک حساب کاربری که نشانگر نام برند کسب‌وکار شماست انتخاب کنید و قالب توییت های خود را یکسان کنید. علاوه بر آن یکی نفر را برای بروزرسانی حساب کاربری‌تان در این شبکه اجتماعی انتخاب کنید.

هشتگ‌هایی که کسب‌وکارهای دیگری که در حوزه تخصصی شما فعالیت می‌کنند را بررسی کرده و ازهشتگ های مرتبط با سرویس یا محصول خود استفاده کنید. این کار باعث می شود کاربران در هنگام جستجوی هشتگ‌ها به راحتی شما را پیدا کنند.

از هشتگی که ترند شده وبه کسب‌وکار شما مرتبط است، استفاده کنید. استفاده از یک هشتگ محبوب و ترند شده که با شما ارتباطی ندارد می‌تواند اعتبار شما را زیر سوال ببرد.

اگر می‌خواهید برای رویدادها و کمپین‌های تبلیغاتی خود از هشتگ استفاده کنید، هشتگی را انتخاب کنید که قبلا استفاده نشده باشد و از هشتگ مخصوص به خود استفاده کنید. سپس این هشتگ را در تمامی توییت‌های مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید و هشتگ‌هایی که انتخاب می کنید، مختصر و مفید باشد.

فالوجت : راهی مطمئن برای افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام

  • ساناز اصفهانی

نکاتی که برای پست گذاشتن در اینستاگرام باید به آن ها توجه کرد

ساناز اصفهانی | جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۳۷ ب.ظ

برخی از افراد تصور می‌کنند برای فعالیت و بازاریابی در اینستاگرام، فقط کافیست برای جذب فالوئر و خرید فالوور ایرانی هزینه کنند و دیگر کار تمام است!!! اما واقعیت امر اینگونه نیست، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیازمند برنامه ریزی دقیق می‌باشد. نوع پست‌هایی که منتشر می‌کنید و حتی زمان انتشار پست‌ها مهم است. فکر می‌کنید چه زمانی برای آپلود پست‌ها برای بیشتر دیده شدن مناسب تر است؟ بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام به عوامل زیادی بستگی دارد اما با توجه به رفتار مخاطبان اینستاگرام تاکنون و شرایط عمومی کاربران این برنامه، می توان محدوده زمانی‌ای را مشخص کرد که باعث بهتر دیده شدن پست هایتان و افزایش فالوور اینستاگرام پیج شما شود. ما در مقاله بهترین زمان گذاشتن پست در اینستاگرام چه مواقعی می باشد؟ نکاتی برای دانستن زمان مناسب برای پست گذاری در اینستاگرام بیان کردیم. ابزارها و وب سایت های مختلفی نیز وجود دارد که از این لحاظ اینستاگرام دیگر شبکه های اجتماعی را مورد بررسی قرار داده اند. ما در اینجا چند وبسایت معروف و نتیجه بررسی آن ها را برای شما جمع آوری کردیم تا با مطالعه آن ها، خودتان بهترین زمان را تشخیص دهید.

افراد موقعی که وقت آزاد بیشتری دارند، اینستاگرام خود را چک می کنند. محتوای اینستاگرام تصویری بوده و به تمرکز نیاز ندارد و به وسیله موبایل قابل دسترسی می باشد. کاربران اینستاگرام، در زمان های مفید و ساعت کاری و درسی خود، کمتر سراغ اینستاگرام می روند. بنابراین بهتر است در زمان های آزاد افراد، پست های خود را منتشر کنید تا دیده شوند. ساعت کاری افراد اغلب بین ۵ بعد از ظهر تا ۹ شب می باشد. هم چنین، آپلود کردن پست در بازه زمانی‌هایی که اغلب پست‌های کمتری گذاشته می‌شود، باعث شده که بعد از گذشت ساعت ها از زمان منتشر شدن پست شما، هنوز در بالای قسمت (home) صفحه اینستاگرام مخاطبان تان قرار بگیرد.


 Trackmaven:

  • این برنامه، محتوای شما را از کانال های مختلف بررسی کرده و به شما کمک می کند در زمینه دیجیتال مارکتینگ بهتر عمل کنید.
  • این وب سایت بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام را روز دوشنبه و بدترین روز را یکشنبه معرفی می کند. هم چنین ساعات ۸ صبح و ۹ شب را بهترین ساعات می داند.
  • زمان پست کردن ویدیو را ۲ تا ۳ بعدازظهر پیشنهاد می کند.
  1. Julie neidlinger :
  • جولی نایدلینگر نویسنده، وبلاگ‌نویس آمریکایی‌، با بررسی ۱۰ منبع، به نتایج جالبی رسیده است. وی بهترین روز پست گذاشتن در اینستاگرام را دوشنبه‌ها و یکشنبه را بدترین روز برای آپلود محتوا در اینستاگرام می‌داند. زیرا پست گذاشتن در این زمان ها، باعث افزایش فالوور در اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام می شود.
  • نایدلینگر ۳ تا ۴ بعداز‌ظهر را بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام و سپس ۲ صبح و ۵ بعدازظهر را پیشنهاد می‌دهد.
  • او هم چنین ۸ صبح و ۹ شب را مناسب‌ترین زمان برای آپلود ویدیو بیان کرده است.
  1. Latergramme :
  • امکان مدیریت و برنامه ریزی آپلود پست ها
  • دادن آمار راجع به بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام
  • این وب سایت، بهترین زمان پست گذاشتن در ابنستاگرام را در روز چهارشنبه و در بازه زمانی ۵ بعد از ظهر تا ۲ صبح معرفی می کند.
  1. Sumall :
  • “سام‌آل” یک پلت‌فرم تجزیه وتحلیل بازاریابی شرکت‌ها در نیویورک می باشد که مطلبی راجع به زمان های مرده در شبکه های اجتماعی منتشرکرده است.
  • زمان های مرده، زمانی است که پست شما توسط افراد کمتری دیده می شود.
  • در این مقاله، ساعات ۸ تا ۱۲ صبح زمان مرده برای اینستاگرام به شمار می‌رود.

 دو ابزار رایگان تجزیه و تحلیل ترافیک اینستاگرام

Iconosquare یکی از سایت های تحلیل اینستاگرام بوده که با استفاده از API  اینستاگرام می‌تواند حساب کاربری شما را بررسی کرده و امکاناتی مانند متوسط تعداد لایک، اولین پست و تاریخ انتشار آن در اینستاگرام، میزان پیشرفت حساب کاربری شما در بازه های زمانی مختلف، زمان های مناسب برای پست گذاشتن و … را در اختیار شما بگذارد.

Simplymeasured این ابزار نیز خدماتی مانند سرویس قبل ارائه می دهد و به شما برای مدیریت حساب کاربری اینستاگرام تان کمک می کند.

 

  • ساناز اصفهانی

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه مواقعی می باشد؟

ساناز اصفهانی | جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۳۶ ب.ظ

فراگیر شدن برنامه اینستاگرام باعث شده کسانی که از اینستاگرام برای صفحه‌ی شخصی یا بازاریابی استفاده می کنند، این سوال پیش می‌آید که بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام در چه روزها و ساعاتی در هفته است. این موجب بیشتر دیدن شدن پست‌های این افراد و در نتیجه افزایش لایک اینستاگرام‌، افزایش کامنت اینستاگرام و درنتیجه افزایش فالوور اینستاگرام خواهد شد. ما در این مقاله بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم:

  • پست ها باید باتوجه به ماهیتی که دارند، در ساعات و روزهای خاصی در هفته منتشر شوند. به عنوان مثال اگر می خواهید تصویر یک میز غذا را منتشر کنید، بهتر است در ساعات ناهار یا شام این پست را منتشر کنید. هم چنین سعی کنید از محتوایی سرگرم کننده برای پست های آخر هفته ی خود استفاده کنید.
  • شما باید ابتدا مخاطب صفحه ی خود در اینستاگرام را بشناسید و بعد متناسب با روحیات و سلایق آن ها، پست های خود را منتشرکنید. درواقع شما باید بفهمید محتوای شما برای چه سن و قشری جذاب است و این افراد در چه ساعاتی از روز به اینستاگرام سر می زنند؟
  • انتشار چند پست پی در پی در اینستاگرام موجب بازخورد منفی افراد به پست های شما می شود زیرا دیدن پست های پشت سر هم از پیج شما، ممکن است اورا عصبی کند. اگر می خواهید چند پست در یک روز منتشر کنید، بهتر است به فاصله زمانی ۴ ساعت از یکدیگر این کار را انجام دهید؛ زیرا میانگین طول عمر یک پست در اینستاگرام، ۴ ساعت می باشد و اگر پست شما در این زمان توسط مخاطب دیده نشد، امکان دیده نشدن آن خیلی کمتر می شود.
  • چیزی که اینستاگرام را جذاب کرده است، ثبت لحظه های افراد با مخاطبانشان است. این لحظه ها باید در همان زمان به صورت پست منتشر شوند. مثلا عکس روز بارانی یا برفی را نباید در یک روز آفتابی منتشر کنید یا پست اتفاقی را در هنگامی که تب خبر آن خوابیده، منتشر نکنید. بنابراین اگر افزایش فالوور واقعی برایتان مهم است، لطفاً به روز باشید!


حال ما می خواهیم بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام را به ترتیب اولویت و با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه داشته ایم، برای شما بیان کنیم:

  1. بازه زمانی ۵ تا ۷ بعد از ظهر: در این بازه، نرخ مشارکت مخاطبان در اینستاگرام بیشتر است. دلیل آن هم این است که افراد در این زمان، بعد از ساعت کاری یا مدرسه و دانشگاه از لحاظ ذهنی خسته بوده و می خواهند اوقات فراغت خود را در اینستاگرام بگذرانند و بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام می باشد.
  2. بازه زمانی ۹ شب تا ۱ صبح: در این بازه زمانی نیز افراد بعد از خوردن شام و صحبت با خانواده، می خواهند به رختخواب خود بروند و اینستاگرام شان را چک کنند. هم چنین بعد از ساعت ۱ صبح کمتر افرادی پست می گذارند و موجب می شود مخاطبان شما در ساعت اولیه صبح و موقع بیدار شدن، ایسنتاگرام خود را چک کرده و آخرین پست های خود را ببینند.
  3. بازه زمانی ۷ تا ۹ صبح: این بازه زمانی بستگی به مخاطبان پیج شما دارد. اگر مخاطبان شما افراد شاغل یا محصل می باشند، منشتر کردن پست در این بازه، موجب می شود چنین افرادی در موقع رفتن به سرکار یا دانشگاه خود، فرصت را مناسب دانسته و اینستاگرام شان را چک کنند و پست شما را مشاهده کنند.

تجربه‌ای لذت بخش از خرید فالوور ایرانی اینستاگرام با فالوجت

  • ساناز اصفهانی

چرا ویدیو مارکتینگ برای کسب و کار اهمیت دارد؟

ساناز اصفهانی | جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۳۵ ب.ظ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات، شیوه های بازاریابی برای کسب و کار نیز تغییر کرده است. ویدیو مارکتینگ یکی از شیوه هایی است که اخیرا باعث تغییر و تحول زیادی در بازاریابی کسب و کارها شده و همین امر موجب شده که ما به دلایل اهمیت ویدیو مارکتینگ برای کسب و کار بپردازیم.

  1. ویدیو ها دارای قدرت تصویر و صدای فوق العاده ای هستند و صوت و تصویر، از جمله ابزارهایی است که مستقیما روی روحیات و تصمیم گیری های افراد تاثیر می گذارد.
  2. امروزه افراد وقت و حوصله خواندن متن های طولانی را ندارندف همین امر موجب می شود که ویدیو با استقبال بیشتری مواجه شود. هم چنین به وسیله ویدیو ، می توانیم حجم بالایی از محتوا و اطلاعات را در مدت زمانی کوتاه به مخاطبان خود منتقل کنیم.
  3. دیدن محصولات و شنیدن توضیحات اضافی در مورد محصول یا خدمت مورد نظر، موجب می شود افراد راحت تر برای خریداری تصمیم بگیرند و افزایش فروش شما را در پی داشته باشد.
  4. با وجود پیشرفت تکنولوژی و عصر ارتباطات ، هنوز هم افرادی وجود دارند که نمی توانند به فضای آنلاین برای خرید و فروش اعتماد کنند. با ویدیو می توانیم حس اعتماد افراد را بیشتر کرده و آن ها را در مورد محصول یا خدمت خود قانع کنیم. زیرا به این صورت، وجود فردی واقعی را در فضای آنلاین احساس می کنند.
  1. داشتن ویدیو برای معرفی خدمت یا محصول در سایت شما، باعث افزایش زمان ماندن کاربر در سایت شما شده و از لحاظ سئو و موتور های جستجو مانند گوگل برای سایت شما بسیار موثر است و تاثیر مثبت دارد.
  2. تبلیغات ویدیویی آنلاین، به دلیل وجود لینک در انتهای آن ها، باعث افزایش ترافیک به وبسایت شما می شود.
  3. شما می توانید در تولید ویدیو ها از ایده های خلاقانه و جالب استفاده کنید و یا داستان محصول خود از ابتدا تا پایان را برای مخاطب تعریف کنید تا بتوانید با کاربر تعامل داشته باشید و ذهن او را درگیر کنید.
  4. ویدیو ها باید جالب و جذاب باشند تا افراد آن ها را به اشتراک بگذارند و دیگر خود افراد تبلیغ کننده شما باشند. این موجب می شود مخاطبان شبکه های اجتماعی شما افزایش یابد و دیگر نگران افزایش فالوور اینستاگرام یا افزایش دیگر کاربران شبکه های اجتماعی خود نباشید.
  5. وقتی در اینستاگرام تصویری را به اشتراک می‌گذارید، تنها زمانی می‌توانید انتظار افزایش لایک اینستاگرام تان را داشته باشید که عکس شما خاص، خلاقانه و جذاب باشد. در مورد ویدئو ها هم دقیقاً همین موضوع صادق است، ویدیو در صورتی می‌تواند موثر باشد و پیامدهای مثبتی برای شما به ارمغان بیاورد که از ایده‌ای خلاقانه در تولید آن استفاده کنید به گونه ای که کاربر برای خرید محصول یا استفاده از خدمت شما، درگیر و تشویق شود.

فالوجت: ربات تبلیغاتی افزایس فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

  • ساناز اصفهانی

بازاریابی و برندسازی در اینستاگرام (قسمت دوم)

ساناز اصفهانی | جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۳۵ ب.ظ

در مقاله گذشته، درباره گام‌ها و ترفند‌های بازاریابی با اینستاگرام با شما صحبت کردیم. در این مقاله نیز می‌خواهیم ادامه این ترفندها و گام نهایی برای برندسازی را توضیح دهیم. پس اگر بازاریابی و برند‌سازی در اینستاگرام (قسمت اول) را خوانده اید، این مقاله را هم از دست ندهید :


  1. مراحل ساخت محصول را به اشتراک بگذارید

ایده‌ای فوق العاده بکر و ناب برای فروشگاه های اینترنتی در اینستاگرام وجود دارد. شما می‌توانید با به نمایش گذاشتن فرایند تولید محصول خود، طرفداران زیادی را جذب کنید و مصرف کنندگان را از این طریق به نفع خود تحریک کنید. زیرا مردم عاشق دیدن مراحل ساخت یک محصول از ابتدا تا پایان هستند و این کار باعث ایجاد حس اعتماد در افراد نسبت به کسب و کار شما می شود و اینستاگرام یک ابزاری کامل و عالی برای این منظور است. این ایده برای اکثر کسب و کار ها جواب می‌دهد و می‌توانند از آن استفاده کنند و حتی باعث افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام هم خواهد شد.

  1. از فعالیت های پشت صحنه و محیط کار نیز عکس بگذارید

شما می توانید علاوه بر اینکه به مشتریان چگونگی ساخت محصولات خود را نشان دهید ، از طریق دادن عکس هایی از پشت صحنه ی شرکت تان در مشتریان خود حس اعتماد ایجاد کنید. بازدید کننده ها و فالوور ها علاقه دارند ببینند عملکرد یک واحد چگونه است و چه کسی پشت نام تجاری قرار دارد.این کار هم چنین به خریداران نشان می دهد که ربات ها کار آن ها را انجام نمی دهند بلکه مردم واقعی پشت سفارشات آن ها هستند و آنها را دریافت می کنند.

  1. به کامنت های هواداران و فالوور های خود پاسخ دهید و با آن ها تعامل داشته باشید

اینستاگرام توانسته است میلیون ها کاربر را به طرف خود جذب کند که این تعداد روزانه افزایش می یابد. شما می توانید از طریق برقراری ارتباط با طرفداران خود تعامل بیشتر با کاربران خود داشته باشید و از طریق بخش نظرات و از طریق پاسخ به سوالات یا پست های تشویق کننده جنب و جوش داشته باشید و این ارتباط را قوی‌تر کنید. فراموش نکنید هر پست شما در اینستاگرام پتانسیل لازم برای برندسازی، تشویق افراد و افزایش ترافیک به وب سایت شما را دارند.

  1. تشویق به اشتراک گذاری افراد

مردم عاشق صحبت کردن درباره ی خودشان و به اشتراک گذاشتن تجربیاتشان هستند بنابراین شما می توانید از این موضوع در پست های اینستاگرام بیشترین بهره را ببرید.  هدف شما از ساختن اینستاگرام بدست آوردن افراد زیادی برای آشنایی و دیده شدن کسب  و کار شما و در نهایت دیدن پست های شما برای ترغیب شدن برای ورود به  وب سایت و افزایش بازدید و فروش شما می باشد.

گام سوم : افزایش فالوور اینستاگرام

شما با ارسال پست های جذاب و عکس های باکیفیت به صورت روزانه و مستمر می توانید برندسازی کرده و به طور خودکار بازدید کنندگان را به صفحه خود بکشانید و آن ها را جذب پیج خود کنید. این حالت ممکن است کمی زمان ببرد که به وجود می آید اما اگر شما در ابتدای راه هستید و می خواهید افراد حداقل یکبار پیج شما را ببینند و بعد در صورت تمایل آن را فالوو کنند، نیاز دارید که خرید فالوور واقعی اینستاگرام این کار را انجام دهید. بنابراین شما باید از جایی این کار را انجام دهید، که مطمئن باشید فالوور های مرتبط با کسب و کار شما را به سمت صفحه شما جذب می کنند. خرید فالوور ایرانی اینستاگرام اگر مطمئن باشد و کاربران واقعی و نه فیک را به صورت هدفمند به پیج شما بکشاند، باعث افزایش فالوور واقعی اینستاگرام‌، افزایش فروش، افزایش لایک و افزایش کامنت صفحه شما در اینستاگرام خواهد شد.

فالوجت: تبلیغات در اینستاگرام و افزایش سریع فالوور طبیعی

  • ساناز اصفهانی