ربات تبلیغاتی اینستاگرام فالوجت

ربات افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

ربات تبلیغاتی اینستاگرام فالوجت

ربات افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

۱۵ روش که برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باید انجام دهید!

ساناز اصفهانی | يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۸ ب.ظ

امروزه اینستاگرام جزء یکی پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران شده است.در اینستاگرام کاربران افرادی که هم سلیقه و همکار آن ها هستند را بهتر پیدا می کنند و می توانند تجربه ها و خاطرات خود را به دیگران از طریق عکس به اشتراک بگذارند. بعض ی از افراد علاقه دارند فالوور های خود را در این شبکه افزایش دهند و هدف های متفاوتی برای این کار می تواند وجود داشته باشد. در اینترنت نیز روش های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. ما  در این جا می‌خواهیم به ۱۵ نکته اساسی در رابطه با افزایش فالوور واقعی  در اینستاگرام بپردازیم که فالوورهای شما بعد از یک مدت به طور باورنکردنی افزایش یابد.

۱۵ نکته برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

  • در صورتی که می خواهید شاهد افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام خود باشید، باید یکی از کاربران فعال این شبکه اجتماعی باشید. هم چنین پست های خود را در ساعاتی که اکثر کاربران در اینستاگرام وجود دارند، منتشر کنید تا بهتر دیده شود. کاربران فعال روزی حداقل ۳ پست و با فاصله می گذارند.
  • اگر می خواهید صفحه اینستاگرام خود را به بقیه معرفی کنید یک راه، قرار دادن دکمه های شبکه اجتماعی در وب سایت خود و در قسمت بلاگ آن می باشد.
  • هم چنین اگر صاحب وب سایت هستید، می توانید با قرار دادن بنر اینستاگرام در صفحه اصلی خود از کاربران خود بخواهید شما را در اینستاگرام نیز دنبال کنند.
  • با قرار دادن حساب کاربری اینستاگرام خود در ایمیل هایتان، مردم را برای فالوو کردن صفحه شما در اینستاگرام ترغیب کنید. این کار هم چنین موجب تاثیر بسیار مثبتی بر روی کسب و کار شما خواهد داشت.
  • اگر کارت تبلیغاتی برای شرکت یا کسب و کار خود دارید، بر روی آن اسم کاربری اینستاگرام خود را درج کنید تا افزایش واقعی فالوور در اینستاگرام را در صفحه خود شاهد باشید.
  • هشتگ نیز موجب می شود تا افراد بیشتری پست های شما را ببینند و افراد مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید. هم چنین از طریق هشتگ، افرادی را دنبال کنید که با شما وجه اشتراک دارند.

ربات تبلیغاتی اینستاگرام فالوجت، ربات افزایش لایک و افزایش فالوور اینستاگرام

  • در صفحه شخصی خود سعی کنید با مردم در تعامل و ارتباط با شید و جواب کامنت ها و سوالات آن ها را بدهید. این موجب می شود افراد به شما بیشتر اعتماد کنن و حس کنند فردی واقعی در پست صحنه این صفحه وجود دارد. هم چنین می توانید در صفحات پربازدید بروید و در بحث ها و نظرات آن ها شرکت کنید.
  • از عکس های باکیفیت برای اشتراک گذاری پست ها و پیام های خود در اینستاگرام استفاده کنید زیرا در این شبکه تصاویر حرف اول را می زند.
  • با رویداد ها و حوادثی که اتفاق می افتد، با انتشار یک مطلب و پست واکنش نشان دهید و از این طریق مخاطبان را به سمت خود جذب کرده و ارتباط خوبی با فالوور های خود برقرار کنید.
  • شما می توانید با قابلیتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده و انتشار ویدیو یک دقیقه ای، به فالوور های خود نشان دهید پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسد. هم چنین وجود قابلیت دیگر در اینستاگرام یعنی استوری، موجب بهتر دیده شدن تصاویر، ویدیو ها و معرفی صفحه خود به دیگر کاربران شوید.
  • با ایجاد رقابت در صفحه خود و برگزاری مسابقات و جوائز، کاربران و فالوورها را ترغیب کنید که صفحه شما را دنبال کنند. به اینصورت می توانید صفحه خود را به سرعت به بقیه کاربران معرفی کنید و موجب محبوب تر شدن برند و صفحه خود و افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام خود شوید. این کار می تواند ترافیک سایت شما را نیز افزایش دهد.
  • با وصل کردن صفحه فیسبوک خود به اینستاگرام و بیزینسی کردن آن، می توانید پست های خود را در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر کرده و ارتباط خود با کاربران را تنها به اینستاگرام محدود نکنید.
  • هنگامی که در بلاگ های دیگر نظر و کامنت می گذارید، می توانید با درج پروفایل اینستاگرام خود به شکل لینک در این قسمت، کاربران و نویسندگان وبلاگ ها را برای فالو کردن خود تشویق کنید.
  • همچنین شما می توانید از طریق ربات افزایش اینستاگرام و با خرید فالوور ایرانی اینستاگرام، فالوور های مرتبط با صفحه خود را به صورت هدفمند جذب کنید.
  • وقتی دیگران پیام های شان را لایک می کنند و برایتان نظر می گذارند، شما نیز متقابلا باید چنین کاری را برای آن ها انجام دهید و در واقع با این کار، از آن ها تشکر و قدردانی کنید. این کار باعث افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام و افزایش لایک پست های صفحه شما می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی